Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 mai 2011

tu-ţi morţii dumneavoastră, fă doamnă!

Intelectuali din fotbalul românesc discutînd despre 
tipuri caracterologice, reprezentative pentru indivizii unei specii

Iancu: "La Vaslui este Kosovo, avem dinţi scoşi şi capete sparte. Când zicea cineva înainte că e aşa, nu credeam, dar m-am convins".
Porumboiu: "Domnule Iancu, eu cred că glumiţi. La Vaslui este o echipă corectă, care joacă fotbal corect, fără durităţi şi alte lucruri. Cred că Deaconu chiar a fluierat orice contact pentru Timişoara. Ei au venit şi nu au tras nici un şut pe poartă în afară de golul lui Goga".
Iancu: "Păi, cum, domnule Porumboiu? Cînu a scos de pe linia porţii în prima repriză. Cum poţi să spui că nu am avut şuturi pe poartă?"
Porumboiu: "Domnu Iancu, aia a fost o fază aşa...Revin şi spun că Deaconu că a fluierat orice şi nu ne-a lăsat să jucăm fotbal".
Iancu: "Domnule, eu cred că eşti paranoic! Dacă tu susţii că ai fost dezavantajat, eşti paranoic"
Porumboiu: "Nu ţi-e rusine, mă, nesimţitule? Te uiţi şi tu de 6 ani la fotbal şi ai ajuns să îţi dai cu părerea. Eşti un rahat, un maldăr de rahat!".
Iancu: "Bă, vagabondule!"
Kierkegaard spunea că imperfecţiunea omului constă în faptul că nu poate dobîndi ceea ce vrea să devină decît depăşind prin trăire imaginară sau cel puţin imaginară, ceea ce nu vrea să devină, rahatule!
Eu cred că parcelarea conştiinţei umane implică dihotomia ca stare de spirit, pendularea între credinţă şi tăgadă, între raţional şi iraţional, în sensul pe care îl stabilesc Freud, Jung, Adler, Kierkegaard, Husserl, Carnap, bagabontule!


Un comentariu:

  1. :)) Exagerezi, vorbim de fotbal aici, nu de membrii Academiei Romane... E totul foarte normal...

    RăspundețiȘtergere