Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 martie 2011

Marean plînge, Marean care este sufletist

Acest joc este decît o manipulare a unor personaje importante

Rîdem noi, dar Marean plînge! Şi europenii rîd, se uită la noi ca la un insectar ciudat, unde  bărzăunii-s înțepaţi cu boldul, dar dau din aripi, zboară şi regulează bărzăuniţele, din iubire, să moară mama! "Eu sunt sigur și din informatiile pe care le am, aşa cum ştiu eu să-mi iau informaţiile, Adrian Severin este un tip incomod. Cred că a fost incomod şi la Bruxelles, noi rămînem solidari. De Adrian Severin ne despărțim o perioadă scurtă şi am încredere că va reuşi să dovedească că acest joc este decît o manipulare a unor personaje importante care vor să scape de Adrian Severin", a declarat Vanghelie, după şedinta Biroului Executiv al organizaţiei PSD Bucureşti. Of, ce dor, ce chin, ce jale/ Pe la poarta dumitale! 
Adriene,aş putea să îndrăznesc, să am curajul de a cuteza să-ţi spun: Fără poezie, viaţa ie pustiu!
Ia să-i băgăm şi una paşoptistă:
   
Dorul       
cîntec de lume
Ah! Mi-e dor, mi-e dor de tine,
Îngeraș cu dulci lumine!
Ah! mi-e dor şi plîng de jale
Tot privind în a ta cale.
Zi şi noapte cu durere
Duios sufletu-mi te cere
Şi cu dulci, cu blînde şoapte,
Te chem vecinic zi şi noapte!
Scump odor, dulce iubită,
Unde-i faţa ta slăvită?
Unde-i glasu-ţi ce pătrunde?
Unde eşti, draga mea, unde?
De-ar fi cerul cu iubire,
Mi-ar aduce-a ta zîmbire.
De-ar fi cerul cu-ndurare,
Mi-ar aduce-o sărutare.
Dar, vai mie! vremea zboară,
Zile, veacuri se strecoară,
Ş-ai mei ochi nu văd lumină
Şi durerea-mi nu s-alină!

Dorul arde ca un soare
A juniei dulce floare!
Dorul stinge, vestejeşte
Inima care iubeşte!
Autor: Vasile Alecsandri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu