Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 iunie 2012

Sa trecem la hotii mai serioase, sintem la guvernare, doar n-o sa ne apucam de munca!


Dintotdeauna am dat o inalta apreciere unor asemenea angajamente care tin poporul departe de tentatia sampaniei si a icrelor negre
Ce faceeeee? Si noi de ce ne-am mai votat partidul???
   E o vorba: Furi nu furi, mandatul tot trece! Asa ca fuga la treaba. Timpu-i scurt, resursele putine, scoateti bigudiurile, trageti cagulele pe cap si iute la drumul mare! Sa nu-mi spuneti ca nu cunosc bine logica acestor hiene manglitoare made in Romania. Mi-au nenorocit sinusurile cu cit fum de tigara am tras in piept la conferintele lor de presa, vreo 20 de ani batuti pe muchie. Am auzit de atitea ori ca incepind de la ei se sfirseste cu jmangleala in tara asta ca nu-i mai cred neam. Dar nu strica sa-i mai ascultam o data si inca o data, ca in povestea aceea din "Operatiunea Monstrul", cind pescarul amator Corneliu (interpretat minunat de Marin Moraru) reia toata aventura din Delta cu aceleasi cuvinte si gesturi: "Lansez, mulinez.....". Sa ne ia de prosti de atitea ori carnivorele acestea pina cind ne vom da seama si noi insine ca chiar sintem prosti. Poate abia de la o asemenea cunoastere de sine vom incepe sa fim mai zgirciti cu aplauzele, laudele, respectele si zimbetele distribuite gratis alesilor de cite ori credem ca ne au la degetul mic cu averea si puterea lor. Atunci si numai atunci ii vom putea zice unui grangure lombrosian ca Dan Nica: "Ia mai du-te-n pisicii ma-tii cu promisiunile tale, cu galetile tale de plastic, cu sepcile, malaiul si orezul pastelui tau de calic ajuns la bucate si cu scroafele tale urcate-n copac!" Dar mai e mult pina departe. Ziaristii nostri inca mai cad pe spate cind le promite un smecher cu cutitul uns si cu slanina in pod ca s-a sfirsit cu spaga la Galati. Unul nu-l ia mai din scurt si sa-i zica de la obraz: "Ia asculta, cumetre lup, pai chiar ne crezi timpiti sa punem boticul ca esti mama capra?" Nu, nu, iedutii mamii neastimparati vin bucurosi sa-i deschida usa si sa-i sara-n falcile de carnasier bine hranit. Dea mostenirea mea genetica sa nu mor pina cind oi vedea si justitia din Romania facindu-si treaba, desi, la virsta mea si la cit arata de bine smecherii astia in poze, cred ca-s cam optimist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu