Totalul afișărilor de pagină

luni, 7 martie 2011

Top Vai de capul zilelor noastre!

Domnul Mucea
V. Ponta: "Noi sîntem mai socialişti, aşa!" Aşa cum?

„Ştiu că sînt prost, dar cînd mă uit în jur, prind curaj.”
(Ion Creangă)

"Nu citesc Playboy şi habar nu am cine este Roxana Golban. Mă gîndesc să o trimitem la PD-L, că ăia chiar o să o promoveze. Noi suntem mai socialişti, aşa, şi nu apreciem frumosul cum o fac cei de la PD-L. În PSD nu are viitor această Roxana Golban, dar o trimitem bucuroşi la PD-L, unde cu siguranţă va fi mult mai apreciată"

Vorba unui amic de-al meu la beţie: “Proastă lumea anul ăsta!”


P.S.: Preşedintele PSD s-a declarat învins de balerina social-democrată care a pozat în Playboy. El spune că a fost "un fraier" şi că regretă că a comentat acest subiect. 
P.S2: Numa' de n-ar rămîne aşa cum s-a trezit! I-o fi tras Daciana un Vuitton în cap?  Sau  Năstase?



Na, că s-a prins!


"Sînt un mare dobitoc, de ce dracului l-oi fi adus înapoi pe Dică nu pot să-mi dau seama"



"Nu mai pot să suport. Nu se poate să nu ai un şut pe spaţiul porţii, să fii condus cu 2-0 în minutul 30. Nu se aleargă, iar ca să joci fotbal trebuie să alergi mai întâi. Burdujan a pierdut toate baloanele. Nu se mai poate să ajungem pe primul loc, e departe de noi şi locul doi, dar este posibil orice. Pentru locul doi mai sunt şanse, dar campionatul «la revedere». Oricum nu este vorba de asta, ceea ce jucăm noi este circ nu fotbal. Pentru ce să dau 10.000 pe lună dacă tu nu joci nimic? De ce? Dar şi eu sunt dobitoc. L-am dat pe Dică pentru că ştiam de ce, ca să scap de el, şi uite ce se întamplă. Oricum o să vedeţi schimbări"


Doamne, cap avem, minte ne mai trebuie! 

Memeul la spovedanie. El pupă poala lui Gigi, Gigi pupă poala popii, popa pupă şi el ce mai găseşte pe sub poală, Gigi zice despre sine că-i un mare dobitoc şi popa nu-l poate contrazice


Jucătorii Stelei s-au aşezat în genunchi în faţa suporterilor la finalul meciului pierdut cu F.C. Braşov. Cine putea să aibă inspiraţia unui asemenea gest patetic şi ridicol? Hai că nu ghiciţi!
Mihai Stoica a recunoscut că lui i-a scăpărat ideea în tărtăcuţă: "A fost ideea mea de a ne pune în genunchi, chiar dacă nu e originală, dar trebuia să ne mulţumim fanii cumva".
Şi eu care credeam ca fanii trebuie mulţumiţi cu jocul din teren, nu cu atitudini de babe obosite după meci.


Ce spunea Becali cu 20 de minute înainte de meci:

"Steaua trebuie să joace numai în jumătatea Braşovului, să-i năucească. În situaţia în care sîntem acum e neapărată nevoie să cîştigăm. Vreau să-i batem rău de tot, nu mă mulţumesc cu o victorie la limită, pentru că asta nu demonstrează că ai valoare"

Nea Gigi, ai auzit, bre, de Anton Pann? Ştii ce-ar fi zis el despre Steaua lu' matale?:

DACĂ NEMA PUTIRINŢA, GEABA CHICHIREZ GÂLCEAVA!

Nu mai poci de ostenit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu