Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 martie 2011

Rîd ei, dar nu pare rîsul lor!
BĂIEŢI DE GAŞCĂ

(Quod licet Iovi, non licet bovi)
"M-a intrebat cineva cu Gaddafi ce faceti, nu-l suspendati? Eu sper sa se autosuspende.
Eu mă întreb ce e PDL. Unii cred că e partid anticorupţie, alţii vor să-l facă… Eu cred că e partid anticriză. Nu trebuie să intrăm în campanie cu un partid rupt de Băsescu."
(Traian Radu Ungureanu de la tribuna CNC PDL, 5.03.2011)


   Consiliul Naţional de Conducere al PDL a adoptat, sîmbătă, 5 martie, cîteva modificări modeste la statutul partidului, să nu spună cîrcotaşii că nu-i loc şi de-un pic de reformism. Puţin însă, nu mult, doar n-or muri caii (greucenii partidului în frunte cu Vasile Blaga) cînd vor cîinii (tripleta Preda – Macovei – Voinescu). Eu nu ştiu ce-o fi atîta lamentaţiune în media româneşti, de parcă nu-i clar din ‘90 încoace că nimeni nu sacrifică haita de dragul turmei votante. Îmi amintesc cum explica un fost deputat ţărănist acest tip de solidaritate împotriva oricărei tentative de schimbare. “Dom’le, noi ne-am detaşat de oamenii noştri care aveau probleme cu justiţia, iar membrii şi susţinătorii PNŢCD au înţeles că nu ne sprijinim unii pe alţii în orice condiţii, deci nu sîntem băieţi de gaşcă. Au apreciat gestul nostru cîteva ziare şi unii intelectuali, dar ne-am îndepărtat masa simpatizanţilor. Am înjurat noi pesediştii care l-au însoţit pe Bivolaru la Parchet în frunte cu Năstase, dar aşa şi-au ţinut ei oamenii aproape, aratîndu-le că-i sprijină la greu, că se pot baza pe partid cînd îi înghesuie procurorii.” Ce să mai spui în faţa unei asemenea gîndiri şi a mostrei de turbare date de Blaga la microfonul CNC al PDL? Că e posibil să meargă şi pedeliştii după ţărănişti?


P.S.    De gaşcă şi TRU, sibilinic ca un codoş cu şcoală veche. A dat-o pe glume cu delegaţii din sală şi le-a tras o copită scurtă celor trei reformatori, în numele pragmatismului. Sprinten la condei, iute şi la „traducere” domnu Trăienel .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu