Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Pseudojurnal parizian (3)



22 iulie
Apropo de diplome. Am avut cîndva un coleg special. Preocupat de ezoterism, de tot felul de chestii oculte, masonerie, extratereştri, influenţe energetice negative şi pozitive, chestia aia cu sîrma, cum îi zice, radiestezia, astrologie, viaţa de după moarte, minuni, trasnăi de toată mîna. Era tobă de carte în zona asta crepusculară. Odată, îi făcea dlui Macovei nişte pase speciale ca să-i ia durerile de cap, mie-mi descînta genunchii, ca să ma scape de niste energii negative “luate” dintr-un loc unde fusesem în documentare, pe colega Violeta Ionescu a lasat-o paf cînd, fiind cu el prin cimitirul Eternitatea, a început să caute mormîntul tatalui său cu ansa. Omul e atît de prins în miraj, că nu mai ţine cont cînd se contrazice sau cînd profeţiile catastrofale pe care le tot face nu se împlinesc. La debutul primului mandat al lui Clinton, a trimis la Casa Albă o scrisoare în care îl avertiza pe preşedintele american că nişte aprigi duşmani îl vor îmbolnăvi grav cu influenţele lor energetice (cum altfel?). Cert este că celebrul Bill a prins şi al doilea mandat şi a avut încă energie în el pentru a-i arăta Monicăi Lewinsky cine e şeful în America, să reziste şi tentativei de impeachment, explicînd doct că un deliciu oral şi o penetrare blîndă cu trabucul sînt orice numai acte sexuale nu. Credeţi că amicul nostru ezoterist s-a liniştit? Aş! A mai prezis nişte cutremure, războaie, lovituri meteoritice asupra Terrei, ba chiar şi sfîrşitul lumii de cîteva ori. N-a fost să fie! De ce, dom'le, îl întrebam, de ce, dacă au fost calculele atît de bine făcute, că mă pregătisem şi eu de spectacol? Dacă mai făceam şi credit la bancă şi-mi luam Lamborghini? Ei, intervenise o altfel de aliniere astrală, se modificase haloul energetic şi cel noetic. A fost evitat dezastrul prin rugăciunea cîtorva călugări români din Carpaţi, yoghinii lui Bivolaru făcuseră incanţaţii si gargară cu pipi sfinţit din rezerva lui Grig. Acum zice că 2012 va fi ultimul an de existenţa al omenirii. Bre, sigur, îl întreb pe messenger? Sută la sută! Îl întîlnesc întîmplător pe stradă acum vreo doi ani. Era mare dîrdoră cu panarama aia de srl care dă diplome, "Universitatea Spiru Haret". Îi cer părerea, îmi zice că şi-a tras şi el diplomă în drept de la ei, fără să citească vreo buche. Păi, vezi că vor să vi le anuleze ăia de la Ministerul învăţămîntului! Nu, tăticu', eu intru în categoria celor ce-au scăpat, am luat-o mai inainte de data de la care zice ministerul că se aplică decizia! M-am uitat la el cu o oarecare uimire, cum se bucura el că a păcalit sistemul şi s-a făcut jurist pe daiboji. Carevasăzică, şi astralii ăştia tot mai au tragere de interes la cele mundane, nu se dau în lături de la nimic dacă se aleg şi ei cu o para-două. Voi ce ziceţi, vine sfîrşitul lumii în 2012 sau deja se petrece sub ochii noştri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu